Forum de la Société des Eclaireurs en Suisse

AccueilAccueil  CalendrierCalendrier  FAQFAQ  RechercherRechercher  S'enregistrerS'enregistrer  Connexion  

Partagez | 

[Dimanche 7 février] Trouble in Tamran 7-07 niveaux 1-5

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
Arendall
Modérateur

MessageSujet: [Dimanche 7 février] Trouble in Tamran 7-07 niveaux 1-5   Mer 3 Fév - 17:37

Hello,

Je masterise ce dimanche Trouble In Tamran. J'ai déjà 3 joueurs au minimum, possiblement 4, donc, il reste 2 place si ça vous intéresse. De base, on joue chez une connaissance à moi, mais si il faut, on peut déplacer.

Le BLurb :

Less than a decade ago, the Pathfinder Society established a lodge in Nirmathas, an act that infuriated the nation's expansionist rival Molthune. The latter outlawed the Society soon after, and ever since Pathfinders have relied on smugglers like the Varisian entrepreneur Guaril Karela to slip supplies past the Molthuni blockade for both the lodge and the Society's war-torn neighbors. Something has intercepted those shipments. Can the PCs uncover the culprit and save the Society's reputation in Nirmathas?

Content in "Trouble in Tamran" also ties into a special metaplot element from Pathfinder Society Special #6–98: Serpents Rise. Players who have completed that special event are encouraged to bring its Chronicle sheet when playing this adventure.

Si ça vous intéresse, faite le moi savoir.
Revenir en haut Aller en bas
kroryn

MessageSujet: Re: [Dimanche 7 février] Trouble in Tamran 7-07 niveaux 1-5   Jeu 4 Fév - 0:08

dispo
Revenir en haut Aller en bas

[Dimanche 7 février] Trouble in Tamran 7-07 niveaux 1-5
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1